Як написати текст, що продає

Хочете популяризувати або продати свій товар або послугу? Втілити мрію в реальність допоможе текст, що продає. Рекламний матеріал відрізняється від звичайної інформаційної статті стилістикою і метою створення. Первинне завдання автора маркетингового тексту – спонукати читача до дії, а не проінформувати. А для цього потрібна не суха і логічна, а експресивна і яка залишає відбиток, манера викладу. Текст повинен бути максимально наближений до повсякденної розмовної мови. Абзаци повинні бути наповнені різними художніми засобами, які надають яскравість.

текст, що продає - Арт_Бро

Які інструменти наповнюють текст, що продає?

Непогано сприймаються психікою читача, звернені до нього питання в заголовку: “Хочете позбутися від акне і вугрів назавжди?”. Перший абзац повинен бути лаконічним і нести основну думку простими реченнями. Чим більше конкретики – тим краще. Чіткі цифри і показники посеред матеріалу, викликають неусвідомлену довіру. Спочатку потрібно говорити з покупцем про важливе і лише потім додавати другорядне. Непогано б створити слоган і розбавити друк графікою.

Структура повинна виглядати так:

  • Цікавий, що привертає увагу заголовок;
  • Слоган або коротка фраза про товар;
  • Основне тіло статті (опис того, що потрібно продати);
  • Заклик людини до дії.

Щоб створити якісний текст,що продає, потрібно визначитися з метою: продати, привернути увагу або розповісти про переваги. Заголовок повинен зацікавити і викликати бажання читати далі. Він повинен бути коротким, але ємним.

Важливо звертати увагу і орієнтуватися на потреби цільової аудиторії. Акценти в тексті, зверненого до агресивних чоловіків, повинні відрізняться від реклами, покликаної привернути увагу дітей.

Необхідно визначити заздалегідь, які переваги товару або послуг незаперечні, і включити їх в матеріал.

Маркетингову статтю можуть зіпсувати:

  • Великі пропозиції, що ускладнюють сприйняття;
  • Відсутність структури (списки і заголовки є своєрідним розчинником, що допомагає уникнути одноманітності);
  • Розповідь про плюси з точки зору продавця, а не клієнта;
  • Велика кількість води;
  • Зловживання займенниками: “я”, “ми”, “наш”.
  • Перебільшення і відверта брехня.

Співпраця, яка приносить дохід

Ваш комерційний сайт повинен бути наповнений тільки ексклюзивним контентом. Якщо в ньому вдало поєднані інструменти маркетингу і технічні параметри – текст буде відмінно продавати.

Скористайтеся послугами наших авторів. Копірайтери “Арт_Бро” пишуть СЕО оптимізовані матеріали. Це означає, що ваш сайт не буде “припадати пилом” на двадцятій сторінці пошуковика. Писати тексти треба так, щоб аудиторія не могла залишитися байдужою. Зверніться до нас і переконайтеся, що ми так вміємо.

Довірте наповнення сайту в руки досвідченої команди і Вас полюблять читачі!

Займаємося рекламою і просуванням в місті Львів та по всій Україні.

Як написати текст, що продає

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *