Як написати текст, що продає
Хочете популяризувати або продати свій товар або послугу? Втілити мрію в реальність допоможе текст, що продає. Рекламний матеріал відрізняється від звичайної інформаційної статті стилістикою і метою створення. Первинне завдання автора маркетингового тексту – спонукати читача до дії, а не проінформувати. А для цього потрібна не суха і логічна, а експресивна і яка залишає відбиток, манера викладу. Текст повинен бути максимально наближений до повсякденної розмовної мови. Абзаци повинні бути наповнені різними художніми засобами, які надають яскравість.
Які інструменти наповнюють текст, що продає?
Непогано сприймаються психікою читача, звернені до нього питання в заголовку: “Хочете позбутися від акне і вугрів назавжди?”. Перший абзац повинен бути лаконічним і нести основну думку простими реченнями. Чим більше конкретики – тим краще. Чіткі цифри і показники посеред матеріалу, викликають неусвідомлену довіру. Спочатку потрібно говорити з покупцем про важливе і лише потім додавати другорядне. Непогано б створити слоган і розбавити друк графікою.
Структура повинна виглядати так:
- Цікавий, що привертає увагу заголовок;
- Слоган або коротка фраза про товар;
- Основне тіло статті (опис того, що потрібно продати);
- Заклик людини до дії.
Щоб створити якісний текст,що продає, потрібно визначитися з метою: продати, привернути увагу або розповісти про переваги. Заголовок повинен зацікавити і викликати бажання читати далі. Він повинен бути коротким, але ємним.
Важливо звертати увагу і орієнтуватися на потреби цільової аудиторії. Акценти в тексті, зверненого до агресивних чоловіків, повинні відрізняться від реклами, покликаної привернути увагу дітей.
Необхідно визначити заздалегідь, які переваги товару або послуг незаперечні, і включити їх в матеріал.
Маркетингову статтю можуть зіпсувати:
- Великі пропозиції, що ускладнюють сприйняття;
- Відсутність структури (списки і заголовки є своєрідним розчинником, що допомагає уникнути одноманітності);
- Розповідь про плюси з точки зору продавця, а не клієнта;
- Велика кількість води;
- Зловживання займенниками: “я”, “ми”, “наш”.
- Перебільшення і відверта брехня.
Співпраця, яка приносить дохід
Ваш комерційний сайт повинен бути наповнений тільки ексклюзивним контентом. Якщо в ньому вдало поєднані інструменти маркетингу і технічні параметри – текст буде відмінно продавати.
Скористайтеся послугами наших авторів. Копірайтери “Арт_Бро” пишуть СЕО оптимізовані матеріали. Це означає, що ваш сайт не буде “припадати пилом” на двадцятій сторінці пошуковика. Писати тексти треба так, щоб аудиторія не могла залишитися байдужою. Зверніться до нас і переконайтеся, що ми так вміємо.
Довірте наповнення сайту в руки досвідченої команди і Вас полюблять читачі!
Займаємося рекламою і просуванням в місті Львів та по всій Україні.