Що таке семантичне ядро ​​і навіщо воно потрібне бізнесу

Семантичне ядро ​​- це набір слів і словосполучень, які чітко описують вид діяльності, що просуваються сайтом. Якщо сказати простіше, то семантичне ядро ​​- це набір ключових слів, за якими користувачі інтернету будуть шукати необхідну для них інформацію. Якщо ресурс правильно оптимізований під потрібні запити, вони зможуть побачити сайт у видачі пошукової системи. Відповідно, будуть заходити на просунуту сторінку, читати статті або замовляти послуги (товари).

Наприклад, якщо ви пропонуєте послуги з вантажоперевезень, то основні запити, якими буде користуватися потенційний замовник, щоб знайти послугу: вантажні перевезення, вантажоперевезення, перевезти вантаж і т. ін. Також, будуть і такі слова, які б ніколи не прийшли Вам до голови!

семантичне ядро - Арт_Бро

Де і як можна використовувати семантичне ядро

Прийнято використовувати семантичне ядро ​​в контекстній рекламі і SEO – просуванні. При запуску проекту, фахівці орієнтуються на основні ключові запити користувачів. Продумують і складають  слова і словосполучення, які можуть вводити в пошукову систему люди, яким можна продати послугу або товар, а також знайти цінну інформацію на Вашому сайті.

АЛЕ! Маючи цей список запитів, Ви можете в цілому підтягнути весь інтернет маркетинг на кілька кроків вперед. Знаючи, за якими словами шукають товар / послугу, Ви можете використовувати їх в назвах і описах оголошень, чим підвищите їх релевантність (відповідно запиту). Можете використовувати правильні оффери і хештеги в соціальних мережах. Можете навіть підняти якість зовнішньої реклами та електронного маркетингу.

Потрібно почати розуміти мову свого клієнта!

Коли ви починаєте говорити в рекламі на мові своєї цільової аудиторії, то розмова відразу стає більш зрозумілою і простою. Якраз тому збір семантичного ядра повинен стояти на першій позиції будь-якого бізнес плану.

Буває, що звертається в «Арт_Бро» людина, яка просить просунути його сайт за певними запитами, але коли починається збір семантичного ядра, то стає відразу зрозуміло – клієнт не розуміє, як його шукають. Ми усвідомлюємо, що якщо почати просувати його ресурс так, як він собі це бачить, то не буде абсолютно ніякого результату. Коректніше, ресурс підніметься в пошуку вверх, але ніхто не буде його відвідувати …

Якщо що, то «Арт_Бро» готове зібрати для Вас семантичне ядро!

Фахівці «Арт_Бро» реально вміють правильно збирати семантичне ядро. Якщо Ви хочете правильно запустити або перезапустити свій бізнес, то звертайтеся до нас за номером: +38 098 708 78 70 і ми допоможемо почати заробляти більше!

Так

Вартість розраховується індивідуально і залежить від об’єму роботи.

Телефонуйте або пишіть у Вайбер за номером +38 098 708 78 70 і замовляйте семантичне ядро.

Для якісного збору семантичного ядра необхідні знання в SEO оптимізації. В кожного спеціаліста свій підхід. Ось приклад:

  1. Для початку слід виписати ключові слова, які приходять в голову замовнику (ті, які характеризують послугу/товар). Якщо ідей взагалі немає, то можна скористатись таблицею в екселі з питаннями різного характеру які дозволяють сформулювати ідеї.
  2. Далі слід провести аудит конкурентів та витягти по максимуму їх ядро з сайтів.
  3. Скористатися сервісами автоматичного та напівавтоматичного збору семантичного ядра.
  4. Кластеризувати ядро та повикидати “сміттєві” запити.

Ми користуємось різними сервісами. Якщо говорити про український ринок, то, переважно, це Google Ads та Serpstat.

.