Контекстна реклама в Google – 10 000 на рекламу!
Бажаєте збільшити продажі своїх товарів/послуг? Чи клієнтів взагалі нема і шукаєте вихід? Тоді вам необхідна контекстна реклама в Гугл! Ось декілька причин чому її варто замовити саме в Арт_Бро:
- Наша рекламна компанія є Гугл Партнером;
- Кожному клієнту, в якого новий акаунт, допомагаємо отримати 10 000 грн на рекламу;
- Наші PPC спеціалісти сертифіковані компанією Google, що підтверджує нашу фаховість;
- Обов’язкову екзменацію проходимо щороку, підтверджуючи оновлені знання;
- Щомісячно подаємо зрозумілу звітність;
- Керівник проекту є співлласницею 3-х компаній, тому чітко розуміємо як працює бізнес;
- Ціни доступні і швидко окупні;
- Робота відбувається по чіткому плану;
- Маємо досвід більш ніж в 20 нішах, серед яких: психологія, медичний напрямок, перевезення, інтернет магазини, юридичні та будівельні послуги та багато іншого.
Ну що, перший крок зроблено і посилання на сайт надіслано? Тепер команда Арт_Бро проведе безкоштовний аудит, щоб мати можливість проаналізувати бізнес, стан сайту та підготувати рекомендації. Ви нічого не втрачаєте надавши нам посилання, адже навіть якщо вирішете не співпрацювати, у вас залишиться чудовий аудит з конкретними порадами, частину з яких одразу можна передати програмісту в роботу! Але що робити якщо сайту нема?
Чи можлива контекстна реклама без сайту?
Звісно можлива, просто вона буде не така ефективна, як з сайтом. Гугл Адс дозволяє запускати рекламу на різні сторінки, наприклад на акаунт в Інстаграмі або оголошення в олх. Мінус цього підходу в тому, що ці всі ресурси швидко крадуть клієнта, а точніше – його увагу та присутність. Уявімо що ми вирішили замовити санчата племінниці на свято. Ось алгоритм дій:
- Вбиваємо в гугл запит – купити дитячі санки;
- Бачимо видачу з різних сайтів;
- Обираємо те оголошення, яке має найбільш привабливий вигляд (нехай це буде наше, з Інстаграм магазину);
- Клікаємо по ньому, переходячи в Інстаграм;
- Бачимо магазин з купою всього і тут же починаємо отримувати купу сповіщень, одне з яких від… колишнього/колишньої…
Все, капець, хана, на цьому етапі ми клієнта втрачаємо, він іде дивитись сповіщення одне за одним і забуває про наше існування. Саме тому радимо – краще зробити дешевий сайт на конструкторі і не відпускати увагу користувача, ніж зливати гроші, по суті розкручуючи сторонні сервіси. Але, щоб ви не вирішили, у будь-якому разі, варто розглянути контекстну рекламу, як потужний інструмент залучення потенційних клієнтів.
Ціни на контекстну рекламу в Гугл
Ціна контекстної реклами залежить від об’єму роботи та кількості залучених спеціалістів. Скажімо, якщо у Вас коректно налаштована аналітика та відстеження конверсій, то отримаєте знижку на перший місяць 1000 грн.
На Вас очікує 2 види платежів – оплата Гуглу за кліки та оплата агенції за послуги.
Денний бюджет залежить від багатьох факторів, озвучити його зможемо після розмови. В кожного бізнесу все по різному – комусь і 50 грн/день забагато, а комусть і 500 грн/день замало. Слід зауважити, що з 1 січня необхідно сплачувати 20% ПДВ тим, хто не є платником ПДВ. Але ця умова стосується не лише Гугла, але і Фейсбуку з Інстаграмом.
Вартість налаштування контекстної реклами у м. Львів
Тип сайту | Ціна за 1-ий місяць | Ціна за наступні місяці |
Контекстна реклама для односторінкового сайту (1-3 послуги) | 7000 грн/місяць | 6500 грн/місяць |
Контекстна реклама для багатосторінкового сайту послуг | від 8500 грн/місяць | від 7500 грн/місяць |
Контекстна реклама для інтернет магазину (включає Google Shopping) | від 12500 грн/місяць | від 12500 грн/місяць |
В ціну входить робота SEO спеціаліста з аналізу та постановки тз, аналітика з налаштування систем відстеження та PPC спеціаліста з налаштування, запуску та ведення акаунта.
Всі оплати проводяться виключно офіційно – за угодою та по перерахунку на безготівковий рахунок ФОП, 3 група без ПДВ.
Ми проводили аудит серед конкурентів і знаємо що ціни на ринку дуже різняться. Багато спеціалістів взагалі хоче 20% від вашого щомісячного бюджету на контектсну рекламу. Арт_Бро не лізи у ваш гаманець та не оцінює свою роботу відносно ваших можливостей. Пропонуємо просто оцінити запропонований рівень роботи і тоді вже приймати рішення кому довірити свій проект. Нижче пропонуємо ознайомитись з тим, як виглядає наша робота у перший місяць.
➔ План роботи для найбільш поширених типів запитів на 1-ий місяць
- Отримати доступ до усіх необхідних сервісів.
- За необхідності налаштувати відстеження конверсій.
- Розробити стратегію по створенню майбутніх типів кампаній.
- Зібрати семантичне ядро на Українській мові та кластеризувати його.
- Згідно кластеру та бюджету, розробити майбутню структуру акаунту.
- Написати оголошення.
- Імпортувати все у Гугл Адс через Гугл Едітор.
- Додати розширення на рівні акаунту, кампаній та груп оголошень.
- Додати мінуси та крос мінусовку за необхідності.
- Додати списки виключених місць та каналів показу.
- Зробити все те саме, але для іншої мови, якщо є на це запит і час. Якщо часу нема – перенести це на наступний місяць.
- Встановити скрипт збору низькочастотників.
- 2-3 рази на тиждень чистити мінуси.
- Щодня опрацювання рекомендацій та сповіщень – виправлення
помилок. - Щоденний контроль роботи акаунту – перевірка чи робота не зупинилась,
звірити бюджет попереднього дня – чи не з’їло грошей більше, ніж мало
з’їсти. - Щоденно дивитися чи не було сильного стрибка по CTR, ціни за клік,
кількості конверсій, вартості конверсій. Якщо був – розібратися в
ситуації. - 1 раз на тиждень порівнюємо витрачений бюджет за 7 днів попередніх і
наявних. - 1 раз на тиждень порівнюємо чи не було сильного стрибка за тиждень
по CTR, ціни за клік, кількості конверсій, вартості конверсій. Якщо був –
розібратися в ситуації. - Перевіряємо ключові слова, якщо CTR нижче 5%, змінюємо тип
відповідності з широкого на фразовий, з фразового на точний.
Зміну робимо якщо кліків більше 30 за 7 днів. Якщо CTR низький за рахунок
позиції, то не змінюємо. - 1 раз на 2 тижні. Аналіз пошукових запитів, фільтруємо за принципом
“не додані, показів більше 5”, додаємо як ключові слова, так і мінус
слова на рівні кожної групи. Додаємо як цілі фрази, і ділимо фразу на 1
слово. Тобто з фрази “продуктовий магазин в жк чайка” ми додаємо в
мінус слова всю фразу та окремо “продуктовий” “магазин”, разом 3 мінус
слова. - 1 раз на 2 тижні. Аналіз конверсій на рівні кампаній (включаючи
пристрої та міста) та групи оголошень, дивимося, щоб не вилізли за
допустиму вартість конверсії. Порівнюємо з попереднім періодом.
Відслідковуємо динаміку та приймаємо рішення, що робити далі з РК. - Написати звіт за перші 2 тижні зробленої роботи та план на наступні 2
тижні. - Написати місячний звіт з результатами роботи, планами на наступний
місяць та порадами.
У мене вже запущена контекстна реклама, але результату нема
Контекстна реклама в Google Ads – це можливість отримати першого клієнта на наступний день після запуску. Якщо у Вас працює цей канал, а клієнтів нема, то або вона погано налаштована, або посадкові сторінки неякісні, або дійсно ваш бізнес вимагає іншого підходу. Щоб це зрозуміти, потрібно провести аналіз.
Спеціалісти студії інтернет реклами Арт_Бро спочатку аналізують бізнес, а тоді вже радять які канали рекламування в інтернеті найкраще підійдуть. Якщо ми розуміємо, що контекстна реклама не для вас – то прямо про це кажемо і одразу надаємо поради. Наша задача зробити так, щоб ви почали добре заробляти і мали чим платити за послуги:) Для початку пропонуємо скористатись послугою – безкоштовний аудит акаунту Гугл Адс. Ви надаєте нам доступ для аудиту, і на протязі 1-4 дні (в залежності від завантаження) ми надсилаємо звіт помилок, що знайдено в акаунті. Частіше за все акаунтом займався сам власник, не розуміючи багатьох аспектів. Довірте рекламу нам, а самі спокійно розвивайте бізнес!
Приклад нашої роботи
Декілька років тому в Арт_Бро звернувся Замовник (тепер вже постійний Клієнт), який собі сам запустив контекстну рекламу. Кампанія працювала декілька місяців, а результату жодного. Ось які дії ми зробили:
- Проаналізували сайт, на який вела контекстна реклама та знайшли масу проблем.
- Розробили технічне завдання програмісту, який виправив все, що було потрібно.
- Зібрали семантичне ядро (набір слів, якими Вас може знайти потенційний замовник у пошуці), адже раніше в кампанії стояло безліч загальних термінів в широкому типі відповідності. Це означало, що він “зливав гроші в трубу”.
- Переробили повністю структуру кампаній та груп оголошень.
- Розподілили по групам семантичне ядро в правильних типах відповідності.
- Повністю переписали всі оголошення та додали по декілька до кожної групи.
- Пропрацювали список мінус слів.
- Пропрацювали розширення.
Результат роботи втішив всіх: бюджет зменшився, адже ціна за клік впала, бо кампанія стала набагато якісніша; кількість кліків виросла з 3,5 тисяч до 9 тисяч. Зауважте, що ці результати при меншому бюджеті, ніж було раніше. І ГОЛОВНЕ – почались дзвінки та замовлення!
Хочете такий результат і собі? Тоді телефонуйте за номером +380987087870 А ще краще – кидайте одразу на Вайбер посилання на свій сайт, щоб ми його проаналізували.
Тепер трохи води або що таке контекстна реклама
Контекстна реклама – це текстові оголошення, які показуються користувачеві за певними запитами. Рекламодавець додає запити в налаштування рекламної кампанії. Оголошення будуть показуватися користувачеві тоді, коли він виявив інтерес до певних послуг або товарів. Переваги контекстної реклами, гарантують успіх сайту і залучення нових клієнтів.
Отже, якщо Вам необхідно залучити на свій сайт багато потенційних клієнтів, то найефективніший спосіб – контекстна реклама. Опишемо її незаперечні плюси:
- Універсальність. Вона дозволяє поширювати інформацію про будь-які види послуг і товарів
- Ефективність. Оголошення бачать лише ті користувачі, які зацікавлені в покупці. Головне правильно підібрати ключові запити
- Оплата. Факт відвідування Вашої реклами оплачується потенційним клієнтом
- Гнучкість контекстної реклами. У будь-який момент є можливість редагування оголошення, редагування списку ключових слів і ставки ціни за клік
- Обширна інформація. Доступність інформації про кошти на рахунку, кількості заходів та кількості запитів за певними словами
- Широке охоплення в Google AdWords. До даної реклами, можливо, підключати різну кількість ключових слів
Арт_Бро – надійний партнер у пошуку клієнтів
Ви вирішили збільшити потік клієнтів? Замовте контекстну рекламу. Наша команда займається просуванням сайтів на протязі багатьох років. Всі проекти, за які ми беремося, і які Замовник дозволяє довести до ладу, завжди успішні.
Вартість послуг Арт_Бро залежить від побажань клієнта, але ми запускаємо кампанію від 50 гривень в день. Ціна за налаштування кампанії буде залежати від обсягу необхідної роботи. Надаємо своєму клієнтові повну звітність. Всю детальну інформацію можна отримати від нашого менеджера за телефонами вказаними на сайті. Довіртеся професіоналам, і Ваш сайт буде на перших позиціях!