Контекстна реклама в Google – 10 000 на рекламу!

Гугл Партнер - Арт_Бро

Бажаєте збільшити продажі своїх товарів/послуг? Чи клієнтів взагалі нема і шукаєте вихід? Тоді вам необхідна контекстна реклама в Гугл! Ось декілька причин чому її варто замовити саме в Арт_Бро: 

  • Наша рекламна компанія є Гугл Партнером;
  • Кожному клієнту, в якого новий акаунт, допомагаємо отримати 10 000 грн на рекламу;
  • Наші PPC спеціалісти сертифіковані компанією Google, що підтверджує нашу фаховість;
  • Обов’язкову екзменацію проходимо щороку, підтверджуючи оновлені знання;
  • Щомісячно подаємо зрозумілу звітність;
  • Керівник проекту є співлласницею 3-х компаній, тому чітко розуміємо як працює бізнес;
  • Ціни доступні і швидко окупні;
  • Робота відбувається по чіткому плану;
  • Маємо досвід більш ніж в 20 нішах, серед яких: психологія, медичний напрямок, перевезення, інтернет магазини, юридичні та будівельні послуги та багато іншого. 

Хочу безкоштовний аудит! 

Ну що, перший крок зроблено і посилання на сайт надіслано? Тепер команда Арт_Бро проведе безкоштовний аудит, щоб мати можливість проаналізувати бізнес, стан сайту та підготувати рекомендації. Ви нічого не втрачаєте надавши нам посилання, адже навіть якщо вирішете не співпрацювати, у вас залишиться чудовий аудит з конкретними порадами, частину з яких одразу можна передати програмісту в роботу! Але що робити якщо сайту нема?  

Чи можлива контекстна реклама без сайту? 

Звісно можлива, просто вона буде не така ефективна, як з сайтом. Гугл Адс дозволяє запускати рекламу на різні сторінки, наприклад на акаунт в Інстаграмі або оголошення в олх. Мінус цього підходу в тому, що ці всі ресурси швидко крадуть клієнта, а точніше – його увагу та присутність. Уявімо що ми вирішили замовити санчата племінниці на свято. Ось алгоритм дій: 

  • Вбиваємо в гугл запит – купити дитячі санки;
  • Бачимо видачу з різних сайтів;
  • Обираємо те оголошення, яке має найбільш привабливий вигляд (нехай це буде наше, з Інстаграм магазину);
  • Клікаємо по ньому, переходячи в Інстаграм;
  • Бачимо магазин з купою всього і тут же починаємо отримувати купу сповіщень, одне з яких від… колишнього/колишньої…

Все, капець, хана, на цьому етапі ми клієнта втрачаємо, він іде дивитись сповіщення одне за одним і забуває про наше існування. Саме тому радимо – краще зробити дешевий сайт на конструкторі і не відпускати увагу користувача, ніж зливати гроші, по суті розкручуючи сторонні сервіси. Але, щоб ви не вирішили, у будь-якому разі, варто розглянути контекстну рекламу, як потужний інструмент залучення потенційних клієнтів.

Сайту нема, хочу контекст! 

Ціни на контекстну рекламу в Гугл

Ціна контекстної реклами залежить від об’єму роботи та кількості залучених спеціалістів. Скажімо, якщо у Вас коректно налаштована аналітика та відстеження конверсій, то отримаєте знижку на перший місяць 1000 грн

На Вас очікує 2 види платежів – оплата Гуглу за кліки та оплата агенції за послуги. 

Денний бюджет залежить від багатьох факторів, озвучити його зможемо після розмови. В кожного бізнесу все по різному – комусь і 50 грн/день забагато, а комусть і 500 грн/день замало. Слід зауважити, що з 1 січня необхідно сплачувати 20% ПДВ тим, хто не є платником ПДВ. Але ця умова стосується не лише Гугла, але і Фейсбуку з Інстаграмом. 

Вартість налаштування контекстної реклами у м. Львів

Тип сайту Ціна за 1-ий місяць Ціна за наступні місяці
Контекстна реклама для односторінкового сайту (1-3 послуги) 7000 грн/місяць 6500 грн/місяць
Контекстна реклама для багатосторінкового сайту послуг від 8500 грн/місяць від 7500 грн/місяць
Контекстна реклама для інтернет магазину (включає Google Shopping) від 12500 грн/місяць від 12500 грн/місяць

В ціну входить робота SEO спеціаліста з аналізу та постановки тз, аналітика з налаштування систем відстеження та PPC спеціаліста з налаштування, запуску та ведення акаунта.

Всі оплати проводяться виключно офіційно – за угодою та по перерахунку на безготівковий рахунок ФОП, 3 група без ПДВ. 

Ми проводили аудит серед конкурентів і знаємо що ціни на ринку дуже різняться. Багато спеціалістів взагалі хоче 20% від вашого щомісячного бюджету на контектсну рекламу. Арт_Бро не лізи у ваш гаманець та не оцінює свою роботу відносно ваших можливостей. Пропонуємо просто оцінити запропонований рівень роботи і тоді вже приймати рішення кому довірити свій проект. Нижче пропонуємо ознайомитись з тим, як виглядає наша робота у перший місяць.

➔ План роботи для найбільш поширених типів запитів на 1-ий місяць

  • Отримати доступ до усіх необхідних сервісів. 
  • За необхідності налаштувати відстеження конверсій. 
  • Розробити стратегію по створенню майбутніх типів кампаній.
  • Зібрати семантичне ядро на Українській мові та кластеризувати його.
  • Згідно кластеру та бюджету, розробити майбутню структуру акаунту.
  • Написати оголошення.
  • Імпортувати все у Гугл Адс через Гугл Едітор.
  • Додати розширення на рівні акаунту, кампаній та груп оголошень.
  • Додати мінуси та крос мінусовку за необхідності.
  • Додати списки виключених місць та каналів показу.
  • Зробити все те саме, але для іншої мови, якщо є на це запит і час. Якщо часу нема – перенести це на наступний місяць. 
  • Встановити скрипт збору низькочастотників.
  • 2-3 рази на тиждень чистити мінуси.
  • Щодня опрацювання рекомендацій та сповіщень – виправлення
    помилок.
  • Щоденний контроль роботи акаунту – перевірка чи робота не зупинилась,
    звірити бюджет попереднього дня – чи не з’їло грошей більше, ніж мало
    з’їсти.
  • Щоденно дивитися чи не було сильного стрибка по CTR, ціни за клік,
    кількості конверсій, вартості конверсій. Якщо був – розібратися в
    ситуації.
  • 1 раз на тиждень порівнюємо витрачений бюджет за 7 днів попередніх і
    наявних.
  • 1 раз на тиждень порівнюємо чи не було сильного стрибка за тиждень
    по CTR, ціни за клік, кількості конверсій, вартості конверсій. Якщо був –
    розібратися в ситуації.
  • Перевіряємо ключові слова, якщо CTR нижче 5%, змінюємо тип
    відповідності з широкого на фразовий, з фразового на точний.
    Зміну робимо якщо кліків більше 30 за 7 днів. Якщо CTR низький за рахунок
    позиції, то не змінюємо.
  • 1 раз на 2 тижні. Аналіз пошукових запитів, фільтруємо за принципом
    “не додані, показів більше 5”, додаємо як ключові слова, так і мінус
    слова на рівні кожної групи. Додаємо як цілі фрази, і ділимо фразу на 1
    слово. Тобто з фрази “продуктовий магазин в жк чайка” ми додаємо в
    мінус слова всю фразу та окремо “продуктовий” “магазин”, разом 3 мінус
    слова.
  • 1 раз на 2 тижні. Аналіз конверсій на рівні кампаній (включаючи
    пристрої та міста) та групи оголошень, дивимося, щоб не вилізли за
    допустиму вартість конверсії. Порівнюємо з попереднім періодом.
    Відслідковуємо динаміку та приймаємо рішення, що робити далі з РК.
  • Написати звіт за перші 2 тижні зробленої роботи та план на наступні 2
    тижні.
  • Написати місячний звіт з результатами роботи, планами на наступний
    місяць та порадами.

Переглянути повний план! 

У мене вже запущена контекстна реклама, але результату нема

Контекстна реклама в Google Ads – це можливість отримати першого клієнта на наступний день після запуску. Якщо у Вас працює цей канал, а клієнтів нема, то або вона погано налаштована, або посадкові сторінки неякісні, або дійсно ваш бізнес вимагає іншого підходу. Щоб це зрозуміти, потрібно провести аналіз. 

Спеціалісти студії інтернет реклами Арт_Бро спочатку аналізують бізнес, а тоді вже радять які канали рекламування в інтернеті найкраще підійдуть. Якщо ми розуміємо, що контекстна реклама не для вас – то прямо про це кажемо і одразу надаємо поради. Наша задача зробити так, щоб ви почали добре заробляти і мали чим платити за послуги:) Для початку пропонуємо скористатись послугою – безкоштовний аудит акаунту Гугл Адс. Ви надаєте нам доступ для аудиту, і на протязі 1-4 дні (в залежності від завантаження) ми надсилаємо звіт помилок, що знайдено в акаунті. Частіше за все акаунтом займався сам власник, не розуміючи багатьох аспектів. Довірте рекламу нам, а самі спокійно розвивайте бізнес!

Замовити аудит акаунту! 

Приклад нашої роботи

Декілька років тому в Арт_Бро звернувся Замовник (тепер вже постійний Клієнт), який собі сам запустив контекстну рекламу. Кампанія працювала декілька місяців, а результату жодного. Ось які дії ми зробили:

  • Проаналізували сайт, на який вела контекстна реклама та знайшли масу проблем.
  • Розробили технічне завдання програмісту, який виправив все, що було потрібно.
  • Зібрали семантичне ядро (набір слів, якими Вас може знайти потенційний замовник у пошуці), адже раніше в кампанії стояло безліч загальних термінів в широкому типі відповідності. Це означало, що він “зливав гроші в трубу”.
  • Переробили повністю структуру кампаній та груп оголошень.
  • Розподілили по групам семантичне ядро в правильних типах відповідності. 
  • Повністю переписали всі оголошення та додали по декілька до кожної групи.
  • Пропрацювали список мінус слів.
  • Пропрацювали розширення.

Результат роботи втішив всіх: бюджет зменшився, адже ціна за клік впала, бо кампанія стала набагато якісніша; кількість кліків виросла з 3,5 тисяч до 9 тисяч. Зауважте, що ці результати при меншому бюджеті, ніж було раніше. І ГОЛОВНЕ – почались дзвінки та замовлення! 

контекстна реклама - Арт_Бро

Хочете такий результат і собі? Тоді телефонуйте за номером +380987087870 А ще краще – кидайте одразу на Вайбер посилання на свій сайт, щоб ми його проаналізували. 

Тепер трохи води або що таке контекстна реклама

Контекстна рекламаКонтекстна реклама – це текстові оголошення, які показуються користувачеві за певними запитами. Рекламодавець додає запити в налаштування рекламної кампанії. Оголошення будуть показуватися користувачеві тоді, коли він виявив інтерес до певних послуг або товарів. Переваги контекстної реклами, гарантують успіх сайту і залучення нових клієнтів.

Отже, якщо Вам необхідно залучити на свій сайт багато потенційних клієнтів, то найефективніший спосіб – контекстна реклама. Опишемо її незаперечні плюси:

  • Універсальність. Вона дозволяє поширювати інформацію про будь-які види послуг і товарів
  • Ефективність. Оголошення бачать лише ті користувачі, які зацікавлені в покупці. Головне правильно підібрати ключові запити
  • Оплата. Факт відвідування Вашої реклами оплачується потенційним клієнтом
  • Гнучкість контекстної реклами. У будь-який момент є можливість редагування оголошення, редагування списку ключових слів і ставки ціни за клік
  • Обширна інформація. Доступність інформації про кошти на рахунку, кількості заходів та кількості запитів за певними словами
  • Широке охоплення в Google AdWords. До даної реклами, можливо, підключати різну кількість ключових слів
Що потрібно для запуску контекстної реклами в Гугл?
Для запуску контекстної реклами необхідний якісний сайт. В гіршому випадку може підійти сторінка в соціальних мережах, але ми радимо таки рекламувати веб-сайт, бо на ньому легше завоювати увагу та довіру потенційного клієнта. Якщо сайту немає, команда “Арт_Бро” може його розробити за доступною ціною.
Як працює контекстна реклама?
Якщо говорити про пошукову рекламу, то специфіка роботи досить проста – людина вбиває певне ключове слово в пошуковій мережі Гугл та отримує видачу, що складається з контекстної реклами та органіки. Оголошення, що відносяться до контекстної реклами розміщуються вгорі та внизу сторінки. Наше завдання зробити так, щоб Ваша посадкова сторінка була на перших місцях.

Важливо розуміти, що контекстна реклама є каналом, який дозволяє працювати з гарячою аудиторією. Якщо в соціальних мережах ми показуємо оголошення певній цільовій аудиторія, яка не факт, що хоче купити, то в Гуглі ми показуємо рекламу саме тим, хто шукає наш товар/послугу.

Скільки часу займає запуск контекстної реклами?
Від 1 дня до тижня. Все залежить від об’єму роботи.
Які гарантії даєте, що результат завдяки контекстній рекламі буде досягнуто?
Досягнення результату від роботи контекстної реклами залежить від таких факторів:

– наскільки якісно запущена реклама у всіх її проявах;

– наскільки добре оптимізований сайт;

– наскільки добре менеджер буде консультувати клієнта.

Команда “Арт_Бро” складається з сертифікованих досвідчених спеціалістів у галузі маркетингу. Ми проведемо аналіз Вашого сайту та надамо поради щодо його покращення; зробимо тестові дзвінки, щоб зрозуміти рівень підготовки ваших менеджерів; при потребі – допоможемо з розробкою скриптів прийму замовлень; створимо акаунт в Гугл АДС та запустимо якісну рекламу.

Арт_Бро – надійний партнер у пошуку клієнтів

Ви вирішили збільшити потік клієнтів? Замовте контекстну рекламу. Наша команда займається просуванням сайтів на протязі багатьох років. Всі проекти, за які ми беремося, і які Замовник дозволяє довести до ладу, завжди успішні. 

Вартість послуг Арт_Бро залежить від побажань клієнта, але ми запускаємо кампанію від 50 гривень в день. Ціна за налаштування кампанії буде залежати від обсягу необхідної роботи. Надаємо своєму клієнтові повну звітність. Всю детальну інформацію можна отримати від нашого менеджера за телефонами вказаними на сайті. Довіртеся професіоналам, і Ваш сайт буде на перших позиціях!