Вплив рекламного тексту на бізнес

Хочете створити успішну репутацію і підвищити обсяги продажів? Вам потрібен рекламний текст. Він відрізняється від звичайних інформаційних матеріалів. Його мета – впливати на психіку покупця. Тим самим, продавець домагається потрібних йому результатів. Такі тексти примітні своєю лаконічністю і експресивністю. Вони несуть в собі слогани, що запам’ятовуються і незабутні асоціації. Найголовніша риса маркетингового повідомлення – обов’язкова наявність призову до дії потенційних клієнтів.

рекламний текст - Арт_Бро

Рекламний текст і ефекти, які він створює

Цей вид контенту впливає на свідомість покупця через сукупність лінгвістичних та психологічних інструментів. Знаючи закони людського мислення, маркетологи використовують ті переконання, асоціації та образи, які змусять людину не залишитися байдужою до пропонованого товару чи послуги. А хороший автор переводить ці інструменти в мовне повідомлення для читача. При цьому, використовуючи правильну структуру, прямі запитання до публіки, цікаві слогани, інтригуючі заголовки і велика кількість художніх засобів.

Вплив на споживача, відбувається завдяки таким діям:

  • Автор повертає читача до звичних в дитинстві асоціаціям. Це формує стійкий образ, так як, рідне завжди звично. Наприклад: “Смачно, як у мами” і т.п.
  • Управління емоціями. Жінки завжди хочуть бути красивими і граціозними, а чоловіки лідерами і брутальними. Для дітей же хочеться купити максимально натуральне і корисне. Грунтуючись на гендерних відмінностях, правильний рекламний текст робить акцент, що провокує на позитивні асоціації.
  • Принцип міркування: в тексті відбувається, як би, аналіз і оцінка всіх сторін предмета реклами.
  • Навіювання довіри. Люди схильні вірити авторитетній і експертній думці. Тому рекомендація третьої особи (зірки, професіонала чи експерта, формує віру в якість і підвищує ступінь довіри до бренду).
  • Діалог, створений за допомогою риторичних запитань до читача, дає відчуття прямої присутності.
  • Використання методу країв. Полягає в тому, що найкраще запам’ятовується інформація, подана в кінці і на початку тексту.

Сукупність усіх перерахованих прийомів, комбінування їх, майже гарантовано принесе вам продажу.

Гарна реклама бізнесу = зростаючий прибуток

Але написати цінний рекламний текст досить складно, тим більше недосвідченій людині. А саме він може вплинути на продажу, репутацію, довіру до бренду і його популярність. І якщо ви не впораєтеся поодинці, довірте цю задачу команді “Арт_Бро”.

Наші автори і редактори створюють унікальні матеріали, вдало поєднуючи стратегію впливу на свідомість з цікавістю і читабельністю тексту. Крім того, співпраця з нами гарантує, що ваші матеріали буде в потрібний момент знаходити пошуковик, так як ми вміємо працювати з СЕО та СММ оптимізацією.

Ми завжди працюємо на високий результат!

Замовте текст для реклами, зв’язавшись з нами.

Працюємо в місті Львів та по всій Україні.

Вплив рекламного тексту на бізнес

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *