Реклама бізнесу, та як вибрати найбільш ефективний тип для просування власного?
Реклама бізнесу та її типи
Реклама бізнесу допомагає починаючому бізнесу заявити про себе, а великому – залишатися релевантним. Згідно зі статистикою близько 60% користувачів шукають інформацію про товари і послуги в інтернеті. Це ваші потенційні покупці і основне завдання донести інформацію про свою компанію до цільової аудиторії.
Інтернет реклама-найоптимальніший варіант зробити ваш продукт впізнаваним і популярним.
Існує кілька основних типів інтернет-реклами:
- Контекстна реклама – показ рекламних пропозицій користувачеві разом з результатами його пошукових запитів;
- Банерна реклама – рекламні оголошення у вигляді зображень і анімації, які показуються на сайтах;
- SEO (пошукова оптимізація) – методика з виведення сайту на перші місця в природній – не рекламній – пошуковій видачі;
- SMM (соціальний маркетинг) – рекламна кампанія і просування в соціальних мережах і тематичних спільнотах.
Незалежно від типу, їм усім притаманні ті властивості, які обумовлюють ефективність реклами бізнесу в інтернеті. В першу чергу це можливості по аналізу і контролю. Так само чітке визначення цільової аудиторії, від їхніх інтересів до конкретної місцевості. Все це робить інтернет рекламу самим контрольованим і рентабельним способом просування бізнесу. Але з чого почати?
Як визначитися з ефективною рекламою для конкретного бізнесу
Для того щоб вибрати тип інтернет-реклами який принесе найкращі результати, потрібно почати з маркетингового аналізу самого бізнесу і його конкурентів.
Якщо об’єкт реклами можна подати в яскравому і барвистому оформленні та мета кампанії залучити широку аудиторію, то банерна реклама з її яскравими картинками і охопленням широкого діапазону сайтів буде найбільш ефективна. Але для її реалізації потрібні хороші дизайнери – свої або наймані. Якщо споживачі найімовірніше шукатимуть в інтернеті товар щоб його купити, то тут підійде контекстна реклама. Як вона працює ми писали в попередній статті. А якщо вони будуть шукати відповіді на якісь питання і проігнорують пряме рекламне пропозицію, то SEO дозволити привести таких потенційних клієнтів на сайт. Якщо клієнти бізнесу це вузька цільова аудиторія, яка в основному спілкується на тематичних ресурсах, то їх можна залучити за допомогою SMM.
Для того, щоб повністю скористатися всіма перевагами інтернет-реклами, потрібні певні знання. Від аналізу пошукової видачі і поведінкових факторів до формування семантики запитів і загальної стратегії просування. Інтернет-маркетинг, це високо конкурентна сфера. Щоб не поступитися конкурентам і забезпечити собі комерційний успіх, при цьому не витративши кошти даремно, скористайтеся послугами дизайнерської студії «Арт_Бро». Фахівці студії забезпечать якісний підбір ефективної, саме для вашого бізнесу, реклами та комплексні послуги з підтримки рекламної кампанії і просування бізнесу в цілому.