7 перевірених способів просування меблевого магазину (Частина 2)

Складання списку майданчиків для просування меблевого магазину

Для прикладу, візьмемо із зібраного семантичного ядра всі ключі, що пов’язані зі словом «купити меблі». Нижче на зображенні скріншот з таблиці, де зліва – слово ключове, а праворуч – кількість пошуку за місяць.

просування меблевого магазину - Арт_Бро

Тепер це ключове слово вбиваємо в пошук Гугла.

Пропускаємо всі оголошення з відміткою «реклама» і карти, і потрапляємо на органічну видачу.

Далі, відкриваємо всі сайти і відкидаємо ресурси конкурентів. Нас цікавлять тільки ті сайти, де можна розмістити свою рекламу. В даному випадку, за обраним ключем в ТОП 10, є тільки ОЛХ, на якому можна розмістити свою рекламу.

Результати вносите в звіт, який буде служити для технічного завдання – де стоїть розміститися, в першу чергу. Ось приклад такого звіту:

SEO просування сайту

Вище, на прикладах органічної видачі, було видно скільки сайтів-конкурентів займають топові позиції. Вони туди потрапили завдяки тому, що впровадили на свій ресурс СЕО просування.

Само собою, що для реалізації цього інструменту потрібний свій власний сайт. Для просування меблевого магазину це може бути сайт-візитка, ну або – інтернет-магазин. Останній дозволить додавати свою продукцію з описами, цінами і продавати по всій території країни.

Ціна створення сайту залежить від складності технічного завдання. Якщо відштовхуватися від мінімальних бюджетів, то сайт візитка коштує від 300 доларів, інтернет-магазин від 700 доларів. Якщо хочете більш чіткий прорахунок, пишіть на Вайбер +38 098 708 78 70 і я прорахую вартість розробки, а також допоможу скласти правильне технічне завдання. Консультація абсолютно безкоштовна. Мені буде приємно допомогти своєму читачеві зрозуміти як розкрутити бізнес.

Види SEO просування

SEO просування буває внутрішнє і зовнішнє. До внутрішнього відносяться всі дії, що пов’язані з роботою над сайтом (додавання сторінок, технічна оптимізація і т.п.). До зовнішнього просуванню відноситься роботи з зовнішніми ресурсами, які повинні піднімати наш сайт в рейтингу. Нижче докладніше.

  • Внутрішня оптимізація

Можливо, Ви звернули увагу, що словосполучення «просування меблевого магазину», в даному тексті, постійно повторюється. Так ось – це неспроста. Для того, щоб користувач міг знайти цю статтю, просто корисною її зробити мало. Доводиться проводити внутрішню оптимізацію – оптимізувати текст, зображення і метадані під ключове слово. До даного поняття відноситься дуже багато різних дій, але ось основні:

– складання семантичного ядра

– складання структури сайту

– створення контенту

– оптимізація текстів, зображень і метаданих

– створення і впровадження карти внутрішньої перелінковки

– аудит конкурентів

– інше

  • зовнішня оптимізація

Якщо конкуренції в ніші немає, чого зараз практично не зустрінеш, то внутрішньої оптимізації буде досить. Але коли конкуренція таки є, в гру вступає зовнішня SEO оптимізація. Спробую пояснити по-простому. Зовнішня оптимізація – це коли ми штучно надаємо вагу ресурсу. Вважається, що якісний сайт це такий, на який посилаються інші сайти. Посилання з інших ресурсів кажуть пошуковому роботу – дивись, робот, цей сайт корисний, раз посилання на нього всюди розміщують. Безумовно, робот вважає, що такі посилання повинні з’являтися природним шляхом, але погодьтеся, що складно змусити сторонніх посилатися на наш ресурс і казати який він хороший … Тому й доводиться працювати ручками – шукати місця, де можна безкоштовно залишити якісне посилання, писати статті і за гроші розміщувати їх у тих, хто погодиться на це. Важливим фактом є ще й те, що посилання бажані з якісних тематичних ресурсів.

Якщо Ви хочете навчитися цьому самостійно, то раджу пройти курси, де все буде логічно і систематизовано. Якщо хочете довірити просування меблевого магазину фахівцям, то буду рада допомогти, пишіть на Вайбер +38 098 708 78 70

Контекстна реклама (PPC)

Контекстна реклама – це платна видача в ТОП. Поки ви платите, будете зверху сторінки. Принадність її полягає в тому, що не потрібно чекати місяцями результатів SEO просування. Як тільки аккаунт правильно налаштований і запущений, Ви відразу одержуєте Ліди. Потенційний клієнт вбиває запит, ваш сайт викидає одним з перших, він переходить і приймає рішення що робити далі. Ось як вона виглядає в пошуку:

Основні нюанси для того, що контекст працював на вас, а не зливав бюджет в трубу:

  1. Сайт повинен бути якісним, швидким, оптимізованим. Його якість впливає на ціну за клік
  2. Повинно бути правильно зібрано і сегментовано семантичне ядро
  3. Аккаунт повинен бути якісно налаштований (не всі ключі в одній групі, а реальне опрацювання)

Приклад кейса, де я переробляла контекстну рекламу після інших підрядників, і який результат це принесло можете глянути на сторінці сайту про контекстну рекламу.

Просування бізнесу за допомогою ютуба

Один з найпростіших і швидко діючих ресурсів для брендового просування. Через нього можна і продавати меблі, але це більш поглиблена інформація. Поки розберемося як Ютуб може зробити ім’я для фірми, просунути сайт, вивести в ТОП і дати зрозуміти як розкрутити бізнес завдяки відео контенту.

Почну з прикладу. Була у мене замовниця, власниця туристичної компанії. Основна проблема була в тому, що її компанію в Україні ніхто не знав, а ось в Росії була така ж фірма з аналогічною назвою. Коли ви вводите назву фірми, виводилося першим саме те московське туристичне агентство, та ще й з жахливим іміджем. Вони кидали людей і негативних відгуків було багато.

Завдання було – вивести на всі перші позиції українську туристичну компанію. Насамперед ми дали завдання клієнту – зібрати відео відгуки на мобільний телефон від своїх клієнтів з місць їх відпочинку. Всі ці відгуки я заливала в їх Ютуб канал і оптимізувала під ключ – назва компанії + відгуки. Також в описі відгуків давалися унікальні тексти з посиланням на сайт замовника. Через 2 тижні Гугл почав підтягувати в ТОП ці відео. Також одночасно запустили крауд-маркетинг і просування в соціальних мережах. Ще через місяць, сайт замовниці вже займав перші позиції по брендовому запитом. Тепер він займає всю сторінку ТОП 10.

Крауд-маркетинг

У розділі вище ми вже торкалися цього поняття. Тепер розшифрую його. Крауд-маркетинг – це технологія рекомендацій на форумах, сайтах та інших місцях, де можна залишити відгук про вашу компанію. Візьмемо для прикладу групу в Фейсбуці «Людоньки порадьте». Там люди запитують поради і отримують різні варіанти.

У крауд-маркетингу є 3 основних мети:

  1. Просування позицій сайту шляхом отримання безкоштовних посилань. Ви радите фірму, залишаючи посилання на сайт.
  2. Просування бренду. Завдяки таким відгуками бренд стає на слуху. Відбувається позитивне позиціонування бренду.
  3. Відбувається лідогенерація. Завдяки якісним і ненав’язливим відгуками, можливо здійснювати продаж продукції.

ВАЖЛИВО! Всі відгуки повинні бути унікальними!

SMM просування

Не всім видам бізнесу актуальний такий тип розкрутки, але для розкрутки меблевого бізнесу цей інструмент незамінний. По суті, продажі в соціальних мережах більше підходять для емоційних товарів. Наприклад, побачила я красиву сумочку і зрозуміла – хочу вже і зараз … Відбувається замовлення. Інший приклад – побачила я рекламу труни. Зараз вона як би не потрібна, тому замовляти на емоціях не стану 🙂 Меблі хоч і дорогий продукт, але він таки емоційний, тому продається через соціальні мережі. Перевірено на власному досвіді коли ще сама собі задавала питання – як розкрутити бізнес.

Для розкрутки меблевого бізнесу раджу завести бізнес-сторінку і групу, а також підключити таргетингову рекламу на цільову аудиторію. На сторінці і в групі варто регулярно розміщувати цікаві пости, щоб людям реально хотілося якось на них реагувати. Як навчитися писати такі пости відмінно розповідається в книзі «Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними». Через соціальні мережі ви будете просувати свій бренд (робити його пізнаваним) і продавати продукцію.

Гугл Мій бізнес

Цей інструмент допоможе вивести в ТОП Гугл карт меблевий бізнес. Люди будуть знаходити вас або через пошук за категоріями, або на картах. Важливо, що видачу з Гугл карт пошуковик, найчастіше, показує відразу під платним пошуком і над органічною видачею. По правді, з цього інструменту я б радила починати будь-яку рекламу в інтернеті.

ВИСНОВОК

Вітаю – тепер ви знаєте про основні дієві інструменти, які дозволять зрозуміти, як розкрутити бізнес не тільки в сфері продажу меблів, а й інших схожих сферах.

Якщо стаття була корисною, буду вдячна якщо ви нею поділитесь і напишете свої питання в коментарях.

7 перевірених способів просування меблевого магазину (Частина 2)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *