Відмінна можливість брати участь в крутій онлайн конференції, організованої нашими партнерами і хорошими друзями Digital Club Education.

Онлайн захід: DCE-Conf. Vol. 1 (Online)

Відбудеться в цю суботу 6 лютого з 13:00 до 17:30.

Конференція по цифровому маркетингу

На конференції буде розглядатися відразу 4 напрямками цифрового маркетингу: SEO, PPC, Target, чат-боти.

Ціна відвідування заходу – 300 грн. Ціна запису заходу 200 грн. Відвідування онлайн заходу + запис – 400 грн.

Що цікавого можна буде почути і дізнатися. Хто проведе конференцію:

  1. Салій Світлана (чат-боти). Тема: телеграм боти – в рамках маркетингової стратегії:

– чи зможуть чат-боти замінити продавця;

– як активувати бота в маркетинговій стратегії;

– як автоматизувати продажу, знизити навантаження, як продавати в чат-ботах;

– де створити бота – пишіть з нуля код або використовуйте платформи Плюси і мінуси кожного методу;

– популярні майданчики для створення телеграм-ботів і їх можливостей.

  1. Вайнраух Олександр (ППС). Тема: Автостратегія в Google Ads: як позбутися від шаблонів і зробити рекламу більш ефективною.

Що учасники дізнаються зі звіту:

Автоматичні стратегії в Google Ads досі викликають різні реакції в професійному середовищі. Вони їх бояться. Про них ходять легенди. Їх називають котом в мішку або чорному ящику. Їх активно тестують або принципово уникають.

Але алгоритми поліпшуються і практика показує, що автостратегіі можуть істотно змінити життя ППС експерта.

На вебінарі будуть розглянуті основні види автоматичних стратегій в Google Ads, їх застосування та практичні приклади. Завдання вебінару: на конкретних прикладах з реальних акаунтів показують виконання автостратегій і реальні вигоди для повсякденної роботи фахівця з ППС.

  1. Галиця Олег (SEO). Тема: Статті для комерційних та інформаційних сайтів: як правильно і ефективно створити ТЗ для копірайтера.

Що учасники дізнаються зі звіту:

– як створити ТЗ, щоби писати текст краще конкурентів;

– як повністю розкрити тему статті;

– як збільшити трафік сайту за допомогою статей.

  1. Віктор Кур’янов (Таргет). Тема: Ефективна оптимізація таргетованої реклами в Facebook

Що учасники дізнаються зі звіту:

– як працює таргетована реклама в Facebook;

– що впливає на виконання рекламних кампаній;

– які ключові показники важливо відстежувати;

– як можна вплинути на ці показники і оптимізувати результати;

– як правильно управляти рекламною кампанією, зберігаючи бюджет.

Для участі в конференції відзначте – DCE-Conf. Vol. 1 (Online) – свою присутність на цьому заході (галочку ” Піду ”). Ми напишемо вам в директ, як приєднатися до трансляції.

Будемо раді познайомитись та отримати максимум користі від першої суботи останнього місяця зими разом з вами!

УВАГА! Крутий вебінар з професіоналами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *