Мануал по налаштуванню реклами в GOOGLE картах

Мануал по налаштуванню реклами в Google картах – буде корисний для тих, хто бажає зробити свій бізнес успішним. Кожен день багато людей шукають в гугл картах потрібні адреси. Даний спосіб зможе показати їм рекламу місцезнаходження Вашої компанії. Якщо зробити все правильно, то можна відмінно підвищити продажі і відвідуваність фірми (підприємства). Бізнес стане помітнішим і приверне більше користувачів.

Запустити рекламу окремо не можна, так як це є доповненням звичайної пошукової кампанії. Оголошення зможе показатися за умови виконання певних умов.

Принцип показу оголошення наступний: місце розташування, задана геолокація, і ключові словами користувача.

Мануал по налаштуванню реклами в GOOGLE картах  - Арт_Бро

Мануал по налаштуванню реклами в Google картах. Реєстрація в Google My Business 

Мануал по налаштуванню реклами в Google картах насамперед має на увазі реєстрацію в Google My Business. Це спеціальний інструмент від гугл, де можна створити профіль своєї компанії. Надалі він буде показуватися в пошуку і на картах. Профіль буде відображатися не тільки під час запуску реклами. При правильній оптимізації і відповідним вмістом знаходження користувача Ви зможете отримувати органічні переходи.

Даний сервіс підходить для компаній, які мають офлайн точки. Після створення профілю необхідно додати всю наявну інформацію і періодично її оновлювати:

  • Фотографії
  • Відгуки
  • Останні новини
  • Знижки
  • Акції і т.д.

Просто відобразити рекламу буде недостатньо. Після того як користувач клацне на рекламу він перейде на профіль в Google My Business. При малій кількості інформації або поганих відгуках, користувач спробує повернутися назад і ймовірно вибере Вашого конкурента. Також великий профіль фірми допоможе краще ранжуватися оголошенню. Це збільшить ймовірність, що саме Ваша фірма покажеться користувачеві.

Після створення Google my business, необхідно прив’язати його до вашого облікового запису Google Ads. Для цього необхідно знайти в бічному меню «оголошення і розширення – розширення».

Натиснути на «створити розширення» і знайти «адресу». Якщо логін для входу в гугл рекламу і гугл мій бізнес збігаються, то система запропонує використовувати цю адресу. Також, можливо буде запросити доступ до іншого аккаунту сервісу Google my business. Для цього потрібно вказати адресу власника, після чого йому на пошту прийде запит.

Мануал по налаштуванню реклами в Google картах пропонує ще один спосіб прив’язати акаунти. Зробити це під час створення пошукової кампанії. Процес мало відрізняється від описаного вище. Синхронізація триває протягом 24 годин. Після цього можна використовувати адресу Google my business в пошукових оголошеннях і показувати рекламу з карткою фірми в гугл картах.

Для того, щоб чітко оцінювати даний плейсмент потрібно відстежувати три види кліків:

  • Маршрут проїзду. Зараховується, коли користувач створює маршрут до Вашої фірми за допомогою гугл карти
  • Отримати відомості про місцезнаходження. Зараховується, коли користувач розкриває Ваше оголошення, щоб знайти більше інформації про фірму 
  • «Подзвонити». Реєструється, коли користувач натискає на цю кнопку

Відстежуючи дані показники, можна зрозуміти, наскільки ефективні Ваші оголошення.

 

Мануал по налаштуванню реклами в Google картах. Запуск реклами

Для налаштування реклами є два способи. Перший спосіб – розумна кампанія. Необхідно перейти в профіль Google My business і в бічному меню знайти «Створити оголошення».

Далі, Вас перекине на створення розумної кампанії в Google Ads. Вибираєте мету рекламної кампанії “Збільшити кількість відвідувань локального магазину”.

Наступний крок – це необхідність вибрати радіус від місця розташування фірми, на який може показуватися оголошення. Не варто робити маленький радіус, та як можна, отримати вузьку аудиторію, і мало кліків. Наступний етап – це необхідність вибрати ключові слова, за якими Вас можуть шукати. До 10 ключових слів буде достатньо.

Після цього необхідно написати текст для оголошення. Найкраще заповнити всі зазначені поля. У нижній сходинці довантажиться сайт Вашої компанії автоматично.

Вкажіть контактний телефон, щоб потенційні клієнти могли з Вами швидко зв’язатися. В кінці виберете прийнятний для Вас бюджет.

Гугл запропонує прорахунок, але можна також ввести свій бюджет.

Після натискання кнопки «далі», висвітитися зведення повної інформації по компанії, щоб можна було перевірити ще раз всі дані. Цей спосіб може давати непогані результати для малого локального бізнесу.

Другий спосіб – пошукова кампанія. Необхідно зайти в рекламний кабінет Google Ads та натиснути “Нова кампанія”.

Вибрати мета кампанії “Продажі” або “Потенційні клієнти”, тип кампанії – пошукова і спосіб досягнення мети – відвідування магазинів. Можна вибирати кілька способів.

У пошуковій мережі залишити пошукових партнерів гугл. Це обов’язкова умова для показу реклами в картах. Медійну мережу краще виключити, щоб заощадити бюджет і чітко оцінювати результати.

У місцезнаходження натиснути «розширений пошук» і вибрати геотаргетинг по радіусу. У пошуку буде запропонована адреса з гугл мій бізнес. Її і вибираємо.

Далі вказуємо мови, бюджет і аудиторію. В розширеннях кампанії вибираємо адресу, вказану на рівні облікового запису, або можна задати адресу на рівні кампанії. Наприклад, якщо у Вас кілька відділень, і Ви хочете вказати певні з них. Створивши групу оголошень і самих оголошень, кампанія буде готова до запуску. Якщо в пріоритеті показувати рекламу тим, хто знаходиться поруч з Вашою фірмою, можна використовувати коригування ставок за місцем розташування.

Мануал по налаштуванню реклами в Google картах також має на увазі, що не варто забувати відслідковувати свої результати і постійно оновлювати інформацію на сервісі Google my business в незалежності від того, запускаєте зараз рекламу чи ні. Так можна забезпечити стабільний приплив клієнтів, які шукають найближчу офлайн точку на карті.

Мануал по налаштуванню реклами в Google картах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *