Сучасний ринок реклами зараз переживає постійні зміни і ефективна реклама, яка прекрасно працювала в 2017 році, може виявитися неприйнятною в 2018. Як гарний приклад – новий закон від львівської міської ради про погодження вивісок навіть не в історичній частині міста. Послуги та малий бізнес ростуть як гриби після осіннього дощу. Але статистика показує, що величезна їх кількість не переживає навіть перший рік. Деякі ж довго функціюють, але топчуться на одному місці, намагаючись стрибнути вище, замість того щоб вирости.

У цій статті не буде розписана покрокова схема “Як запустити успішну рекламну компанію і заробити мільйон всього за тиждень без реєстрації і СМС”. Тут буде задано той напрямок, по якому кожен може почати рухатися для створення успішної і корисною компанії.

Давайте для початку розберемося, навіщо взагалі потрібна реклама і які головні помилки в її використанні.

У рекламі можна брати як кількістю, так і якістю. Ви можете зняти десяток відеороликів, схожих один на одного, зробити вивіску “продає” і писати звернення до споживача на нейтральній мові. А можете все-таки знайти свою аудиторію. Ця аудиторія може бути набагато вужчою, але можливість конкурувати в даній ніші та знання споживача нададуть величезну перевагу. 

Поставте мету створити дійсно ефективну рекламу

Ефективна рекламаАудиторія потрібна для того, щоб ваше ім’я не було порожнім звуком в потоці інших компаній. Саме так – ім’я. Не просто назва торгової марки або логотип над входом. Ім’я надає людяності вашій компанії. Важко мати справу з фабриками. Але варто дати їм імена, на кшталт Adidas або OldSpice і вже виникає потік асоціацій. Реклама цих компаній завжди мала індивідуальність і у них є віддані покупці. Це не просто споживачі, яким просто потрібно задовольнити потребу. Це люди, які усвідомлено або підсвідомо зробили свій вибір на користь того чи іншого бренду.

Можна тисячу разів доводити перевагу смартфона від Apple фанату Samsung або навпаки, але це дуже малоймовірно змінить чиюсь позицію. Подібні приклади можна наводити довго, але я думаю ви вхопили суть.

Саме в цьому і полягає основна помилка багатьох. Вони намагаються продавати більше роблячи для всіх. У той час, коли потрібно вибрати нішу, яку ви або ваші працівники зможуть зрозуміти і дати людям в ній те, що їм потрібно. Навіть якщо вони поки не зрозуміли своєї потреби у вашому товарі або послузі.

Ефективна реклама, яка вона?

Ефективною стає не та реклама, в результаті якої ви один раз швидко отримали багато грошей. Вона стає такою, коли у вас з’являються шанувальники, які складуть основний кістяк ваших клієнтів, не залежно від акцій і розпродажів, яких ви будете влаштовувати.

Підведемо підсумки. Для того, щоб зробити успішну рекламну компанію, потрібно ще на самому початку визначитися з її позиціонуванням і зайнятися тим, що ви можете робити добре.

  • обрати цільову аудиторію бренду
  • зрозуміти її потреби, погляди і життєву позицію
  • створити впізнаване ім’я і зовнішній вигляд бренду
  • направити рекламну компанію на вирішення проблеми цільової аудиторії

Способів донесення інформації до ваших клієнтів безліч і деякі з них ми обов’язково розглянемо, наприклад існує безліч різних способів з мінімальними витратами зробити собі рекламу в інтернеті. Але про це розповімо іншим разом… 

Ефективна реклама

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *