Як Google оцінює сайти?

Якщо ви власник  інтернет-бізнесу, то велике значення  має видача пошуковою системою на перших позиціях саме вашої сторінки, і постає питання: “Як Google оцінює сайти? Від чого залежить порядок видачі посилань пошуковою системою?”.  Ми можемо не тільки дати відповідь, але й наповнити простір сторінки якісним контентом, популяризувати її.

Як Google оцінює сайти - Арт_Бро

 Хто такі асесори та як Google оцінює сайти, пропорційно запиту?

Розширення аудиторії покупців  та популярність сайту залежить від того, чи“вподобав”ваш текст пошуковик. Мова йде саме про Google через те, що ця система найпопулярніша на просторах української мережі.

Люди, які займаються оцінкою сайтів та їх наповненням, називаються асесорами. На сторінці Google Webmaster є можливість знайти інструкцію написання таких текстів, які займатимуть топові позиції серед конкурентів. Інформація викладена доволі детально та постійно оновлюється. Отже, як Google оцінює сайти? 

Перерахуємо основні критерії:

  • Заголовок-посилання та коротка інформація під ним (дескрипшен) повинен відповідати викладеній інформації.
  • На останні позиції швидко відкидаються невиправданно сенсаційні назви матеріалів, сайти з фейковими новинами та обманом.
  • Низьку оцінку можна отримати за дублювання однієї інформації на декілька посилань.
  • Контент повинен бути корисним для користувача та опиратись на надійні джерела.
  • Чим об’ємніший текст – тим глибше розкрита тема.
  • Недоліком стане виражена заспамленість ключами, тобто, висока нудотність.
  • Блокують також, заважаючу сприйняттю, рекламу та приховані посилання.
  • Інформація повинна постійно оновлюватись та залишатися актуальною.

Це лише основні моменти з величезного об’єму вимог, які має знати та виконувати копірайтер або SEO -спеціаліст при написанні якісних матеріалів. 

SEO – оптимізація – запорука вашого успіху 

Наші співробітники допоможуть створити не тільки унікальний та цікавий текст, але й потурбуються про його технічні характеристики, проведуть SEO-оптимізацію, яка дозволить отримати від асесора гідну оцінку. 

Більша частина потенційних клієнтів не гортатиме результати пошуку далі третьої сторінки, тому стійка висока позиція сайту забезпечить вам чудову відвідуваність та безперервний потік покупців.

Ми точно знаємо, що комерційні сайти мають містити повні та чітко сформовані описи своїх товарів, інформаційні – бути компетентними та достовірними, а бізнес-ресурси повинні вміти переконувати та дивувати.

 Ми вміємо дати те, чого бажає аудиторія. Довірте турботу про ваш контент в наші руки і ми досягнемо успіху разом із вами.

Як Google оцінює сайти?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *