Онлайн захід: DCE-Conf. Vol. 1 (Online)
Відмінна можливість брати участь в крутій онлайн конференції, організованої нашими партнерами і хорошими друзями Digital Club Education.
Онлайн захід: DCE-Conf. Vol. 1 (Online)
Відбудеться в цю суботу 6 лютого з 13:00 до 17:30.
На конференції буде розглядатися відразу 4 напрямками цифрового маркетингу: SEO, PPC, Target, чат-боти.
Ціна відвідування заходу – 300 грн. Ціна запису заходу 200 грн. Відвідування онлайн заходу + запис – 400 грн.
Що цікавого можна буде почути і дізнатися. Хто проведе конференцію:
-
Салій Світлана (чат-боти). Тема: телеграм боти – в рамках маркетингової стратегії:
– чи зможуть чат-боти замінити продавця;
– як активувати бота в маркетинговій стратегії;
– як автоматизувати продажу, знизити навантаження, як продавати в чат-ботах;
– де створити бота – пишіть з нуля код або використовуйте платформи Плюси і мінуси кожного методу;
– популярні майданчики для створення телеграм-ботів і їх можливостей.
-
Вайнраух Олександр (ППС). Тема: Автостратегія в Google Ads: як позбутися від шаблонів і зробити рекламу більш ефективною.
Що учасники дізнаються зі звіту:
Автоматичні стратегії в Google Ads досі викликають різні реакції в професійному середовищі. Вони їх бояться. Про них ходять легенди. Їх називають котом в мішку або чорному ящику. Їх активно тестують або принципово уникають.
Але алгоритми поліпшуються і практика показує, що автостратегіі можуть істотно змінити життя ППС експерта.
На вебінарі будуть розглянуті основні види автоматичних стратегій в Google Ads, їх застосування та практичні приклади. Завдання вебінару: на конкретних прикладах з реальних акаунтів показують виконання автостратегій і реальні вигоди для повсякденної роботи фахівця з ППС.
-
Галиця Олег (SEO). Тема: Статті для комерційних та інформаційних сайтів: як правильно і ефективно створити ТЗ для копірайтера.
Що учасники дізнаються зі звіту:
– як створити ТЗ, щоби писати текст краще конкурентів;
– як повністю розкрити тему статті;
– як збільшити трафік сайту за допомогою статей.
-
Віктор Кур’янов (Таргет). Тема: Ефективна оптимізація таргетованої реклами в Facebook
Що учасники дізнаються зі звіту:
– як працює таргетована реклама в Facebook;
– що впливає на виконання рекламних кампаній;
– які ключові показники важливо відстежувати;
– як можна вплинути на ці показники і оптимізувати результати;
– як правильно управляти рекламною кампанією, зберігаючи бюджет.
Для участі в конференції відзначте – DCE-Conf. Vol. 1 (Online) – свою присутність на цьому заході (галочку ” Піду ”). Ми напишемо вам в директ, як приєднатися до трансляції.
Будемо раді познайомитись та отримати максимум користі від першої суботи останнього місяця зими разом з вами!